VIVA MEXICO - Reisverslag uit Monterrey, Mexico van Lorraine Kitzen - WaarBenJij.nu VIVA MEXICO - Reisverslag uit Monterrey, Mexico van Lorraine Kitzen - WaarBenJij.nu

VIVA MEXICO

Door: lorrainekitzen

Blijf op de hoogte en volg Lorraine

16 Januari 2012 | Mexico, Monterrey

Hola guapas en guapos:)

Zoals iedereen weet ben ik nu in Mexico Monterrey!!! De laatste keer dat ik een verslag schreef zat ik nog lekker in het warme Curacao! Nu heb ik ongeveer 15 graden minder hitte! Wat wel even lekker is om te herstellen! De dagen in Curacao waren fantastisch maar had ook erg veel zin om naar Monterrey te gaan! Eindelijk Anne weer in m'n armen kunnen sluiten:)

Vanuit Curacao was de meest verschrikkelijke reis naar Monterrey namelijk, Curacao - Aruba, 6 uur wachten, Aruba - Panama, 7 uur wachten, Panama - Monterrey!!!! Wat een hel want ik was daarbij ook nog eens behoorlijk ziek, niet echt prettig als je gaat landen met een oorontsteking:(. Maaaarrr het was het allemaal waard! Eenmaal aangekomen werd ik met open armen ontvangen door Anne en Rodo (Anne's lover) Dat is ook de plek waar ik de eerste dagen heb overnacht! WAT EEN HUIS, niet normaal! Dus daar ben je dan voor het eerst in Mexico, in een super huis wat zo groot is dat je elkaar gewoon kwijt raakt! In een buurt waar je echt van staat te kijken! En ja hoor, de 2e dag ging ik kijken waar ik zou gaan wonen. OMG een cultuurshock! Ik had beter eerst hier kunnen gaan kijken en daarna naar de mooie huizen! Maargoed, de appartementen zijn prima! De keuze was of 2 Fransmannen of 2 Mexicanen! Keuze was snel gemaakt, French it is! Erwan en Ben zijn super!!! Iedere dag tot nu toe een feestje:)

De eerste dagen heb ik een beetje rustig aangedaan, Anne en ik waren beide niet helemaal in orde! Toch hadden we zoiets we moeten een beetje gaan mengen, ofja vooral ik dan! dus op naar het eerste feestje! Waar ik super leuke mensen heb leren kennen, de Mexicans:) Die avond was daar ook een feestje, soort houseparty! En eigenlijk vanaf die dag alleen maar naar feestjes en clubs geweest! allemaal top, zal er verder niet op in gaan:) Dat houden we maar even in Mexico.

OOOOHJAAAA, sorry! helemaal vergeten ik ga hier ook nog naar school! Gelukkig maar 2 keer in de week, en de lessen zijn easy! dus dat is perfecto!!! En UDEM is 5 mintuten lopen voor me! dus tussen de lessen door lekker naar huis, even door slapen:)

Dit was het weer voor vandaag!

HASTA LUEGO:)

  • 16 Januari 2012 - 19:28

    Marianne Savelberg:

    En feesten maar.
    Wat heerlijk dat dit allemaal kan.Geniet met volle teugen.
    Rob en oma

  • 17 Januari 2012 - 11:02

    Julia:

    Hee Lorrie,

    Fijn dat je het leuk hebt! Graag weer snel een verhaaltje van je!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Monterrey

Lorraine

Actief sinds 28 Nov. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 8086

Voorgaande reizen:

12 December 2011 - 18 Juli 2012

Op naar Mexico Monterrey

Landen bezocht: